Lustracja

Sobota, 19 lutego 2011 | dodano:19.02.2011 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:-4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Pojechałem obejrzeć jak wygląda słynna droga rowerowa Pilchowo - Tanowo. Cóż, będzie pięknie jak już będzie zrobiona. I wysprzątana. Na dobrą sprawę już można by nią jeździć, gdyby nie bałagan - na razie droga robi za magazyn śmieci, materiałów budowlanych oraz składowisko piasku - niemal na całej długości są kupki piasku zajmujące często niemal całą szerokość. Wystartowałem po siódmej a krótko po dziewiątej byłem już w domu. Po południu jeszcze parę km po mieście - po drodze spotkałem światło, które pytało, czy nie widziałem gdzieś szczecińskich cyborgów, bo mu uciekli. Biedactwo wzięło coś na uspokojenie i spowolniło się jeszcze bardziej ;)

Dziś znowu "demonstracyjnie" przejechałem ścieżką rowerową do Tanowa. Oczywiście bardzo się cieszę z tej inwestycji, bo ten odcinek drogi jest przez Police ogromnie tłoczny, a jak jeżdżą auta, to każdy rowerzysta wie. Na ścieżce jest jednak jeszcze sporo prac, nie tylko porządkowych. Krótki dojazd do samego Tanowa to po części tylko wykop. Odnoga do Bartoszewa też wymaga wielu prac ale na wiosnę to szybko ruszy i będziemy śmigać. Sporą dokumentację fotograficzną wykonałeś,
- 17:40 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj
@niradhara Fotki są tutaj, ale nie wiem, czy oglądanie takiej ścieżki rowerowej może poprawić nastrój ;)

@jotwu
A ja - pomimo tego jak ta ścieżka teraz wygląda - myślę, że to i tak niesamowite. Gdyby jeszcze parę lat temu ktoś mi powiedział, że powstanie droga rowerowa z Głębokiego do Tanowa to chyba uznałbym go za niespełna rozumu ;)
- 21:16 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj
Marku, dlaczegóż lekceważąc naszą ciekawość uchylasz się od wstawiania fotek? Toż to karygodne!
niradhara
- 21:06 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj
Jest 21:56 i pół godziny temu jeszcze nie było Twojego wpisu na temat stanu ścieżki rowerowej. Nie mogę się doczekać kiedy ta inwestycja wreszcie się zakończy. Prace porządkowe można przecież swobodnie wykonywać przy aktualnej pogodzie a przypomnę,że wg umowy ścieżka miała być oddana do użytku na koniec listopada. Chciałoby się jej dalszego ciągu do Trzebieży czy nawet Nowego Warpna, bo to jednak zupełnie inna jazda niż szosą obok pędzących aut. Mój ojciec by powiedział marzycielu, marzycielu !