Powrót z wyprawki po Litwie :)

Sobota, 17 lipca 2010 | dodano:25.07.2010 Kategoria Litwa 2010
Km:0.00Km teren:0.00 Czas:Km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Wróciłem w nocy, bo pociąg miał... tym razem "tylko" 2 godziny opóźnienia z dokładnie takiego samego powodu z jakiego w tamtą stronę spóźniony był o godzin 7 ;)
Wyjazd trwał nieco krócej niż zamierzałem (o jakieś 2 dni), ale takie zmiany to w końcu rzecz normalna - przyznam, że ostatnie 2 dni dały mi nieźle w kość ze względu na niesamowite upały, a kto śledził na blipie ten wie jakie są inne przyczyny. Jednak nawet gdybym przejechał dokładnie zaplanowaną trasę to i tak pewnie miałbym tam ochotę wrócić :)
Dokładniejsze relacje napiszę później, a na razie ogólna mapka trasy plus link do albumu ze zdjęciami. Uprzedzam, jest tam chyba stanowczo zbyt wiele zdjęć, których głównym motywem jest droga :)

Fantastyczne zawijasy można zobaczyć na pełnej mapie Twojej wyprawy polsko - litewskiej. Chyba z 10 miesięcy planów, przygotowań, w tak zwanym międzyczasie dokuczliwa kontuzja a tu już po wszystkim. Warto cieszyć się chwilą (carpe diem), nieprawdaż .
- 15:32 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
No to czeka mnie spokojne przetrawienie mapki ze zdjęciami. Zazdroszczę Ci tej wyprawy - istotnie śledziłem Twoje informacje na blip'ie i szybko się zorientowałem, że jest to łączność jednostronna. Wypiłeś hektolitry płynów, no ale skoro wstępna "przebieżka" (ładna mi przebieżka na 100 km) do Pasewalku pochłonęła 4.5 litrów płynów, to przy polsko - litewskich upałach musiało tego być odpowiednio dużo. Blisko 500 km - imponujące.
- 14:58 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
Wspólna jazda była bardzo fajna. Oczywiście nie omieszkam opisać tego dnia u siebie, ale najpierw muszę trochę odespać. Organizm jak widzi wygody to zaczyna się dziwnie zachowywać ;)
- 11:18 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
Zdjęcia fajnie oddają klimat wyprawy:)
Dzięki za wspólną jazdę:)