Przez Ostoję - Rajkowo do pracy

Czwartek, 1 lipca 2010 | dodano:01.07.2010 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:34.00Temperatura:29.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 443kcal Podjazdy:m Rower:Unibike Viper
Chłopaki ze sklepu Synkros wyrobili się bardzo szybko - w poniedziałek zamówiłem u nich koło, które mieli złożyć sami na miejscu i chociaż ostrzegali, że zrobią to dopiero na środę lub czwartek to już we wtorek zaskoczyli mnie telefonem informującym o możliwości odbioru koła :) Popędziłem i odebrałem kółko z piastą Novatec oraz obręczą Mavic A319. Mały test jutro z lekkimi sakwami, kiedy będę jechał z Kostrzyna do Słubic, a poważniejszy... być może już za około 2 tygodnie - wyjazd na Litwę planowałem dopiero na 24 lipca, ale sprawy się nieco komplikują i bardzo możliwe, że pojadę tydzień wcześniej, 17 lipca. Jak widać są to komplikację, które mogą przynieść pozytywny skutek :)

Są raczej małe szanse na to, żebym trafił do Wilna lub Troków, a co za tym idzie nad jezioro Galve. No, ale nigdy nic nie wiadomo, więc kto wie ;)
- 06:25 wtorek, 6 lipca 2010 | linkuj
W tym czasie z pewnością będziemy na campingu w Trokach. Camping jest nad jeziorem Galve. Jest tylko jeden więc łatwo będzie nas znaleźć:)
Kajman
- 06:44 sobota, 3 lipca 2010 | linkuj
Dobrą reklamę zrobiłeś firmie Synkros - będę musiał kiedyś i ja skorzystać z ich usług. Porażające są dla mnie techniczne szczegóły typu piasta Novatec itp - pojęcia nie mam o tych detalach mimo, że jeżdżę bardzo długo.
Widać godzę się na to, co mi podają zamiast dążyć do perfekcji. Z dużą dozą ciekawości śledzę Twoje wpisy, szczególnie uwagi "litewskie". Fascynująca przygoda się Tobie szykuje.