Spacerkiem dwunożnym ;)

Km:0.00Km teren:0.00 Czas:Km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura:-8.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:
Kontuzjowane łapsko powoli wraca do normy. Bardzo powoli, ale fizykoterapia chyba zaczyna działać - na razie jestem po dwunastu zabiegach, zostało jeszcze osiem, czuć jednak, że coś się poprawia. Myślę, że całkiem niedługo rozpocznie się znów jazda do pracy na rowerze :)

Na razie w ramach zajęć sportowych spaceruję do pracy - codzienne małe 6 km, czyli godzinka dreptania. Czasem podczas spaceru używam aparatu :)

Mój dziki pies (to nazwa kodowa mojego odbiornika GPS ;) ) dzisiaj mnie mocno zaskoczył - złapał zasięg w mieszkaniu. Nie, nie na balkonie, ale wewnątrz mieszkania :)

Graffiti na ceglanym budynku © meak

Zimna była zima tej zimy... ;) © meak

@Goofz601

Dzięki, bardzo dobre życzenia :)

@jotwu

Jest w Szczecinie ulica, która składa się głównie z samych dziur (no, to właściwie charakterystyka wielu szczecińskich ulic :D ), ul. Głowackiego. Ta ulica to tak jakby przedłużenie ul. Królowej Jadwigi, ale znajduje się po drugiej stronie ul. Narutowicza. Są tam byłe tereny wojskowe, a na jednym z budynków takie właśnie graffiti.
- 18:05 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
A skąd ta fotka ? Miło , że rekonwalescencja dobiega końca. Pozdrawiam, od jutra ma być nieco mniej zimno.
- 17:47 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
Ładny graf :) Szybkiego powrotu na rower życzę :)