Moje dzisiejsze ambitne

Sobota, 28 kwietnia 2007 | dodano:28.04.2007 Kategoria 100 km i więcej, Niemcy, Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:
Moje dzisiejsze ambitne plany zrealizowałem w 100% :) I aż jestem zdziwiony - bardziej bywam zmęczony po przejechaniu 60 km, ale to pewnie te niemieckie asfalty , miałem niemal ciągle wrażenie, że jadę z górki, a przecież wróciłem do punktu wyjścia, więc bilans wysokości wychodzi na zero ;) W każdym razie czuję, że spokojnie mógłbym jeszcze przejechać kilkadziesiąt kilometrów.

Szczecin - Głębokie - Wołczkowo - Dobra - Buk - Blankensee - Pampow - Gruenhof - Glasshuette - Hintersee - Gegensee - Ahlbeck - Eggesin - Hoppenwalde - Ueckermunde - Bellin - Vogelsang - Luckow - Ahlbeck - Ludwigshof - Hintersee - Glasshuette - Gruenhof - Pampow - Blankensee - Buk - Dobra - Wołczkowo - Głębokie - Szczecin

Trasa prowadziła naprawdę dobrymi drogami, tylko między Pampow a Gruenhof były betonowe, nierówno położone płyty, więc stukało jak cholera. Były też eleganckie ścieżki rowerowe obok dróg samochodowych, a w drodze powrotnej przypadkiem trafiłem na parokilometrowy odcinek poprowadzony trasą dawnej kolejki wąskotorowej - szutrowa, dobra droga, a po drodze atrakcje w postaci dawnych, kolejowych tablic z nazwami miejscowości i mnóstwo kolejowych znaków :)

Cel podróży, czyli Ueckermunde to naprawdę ładne miasteczko z zabytkową zabudową.

Eggesin:

Już tylko 7 km do celu :)

Ueckermunde:

Ratusz:

Prawie morze, czyli Zalew Szczeciński, czyli Stettiner Haff :)

Drogowskazy na trasie kolejki:

Historia kolejki:

Kolejowa tablica z nazwą miejscowości w Ludwigshof:

Hm, i co tu na jutro wymyślić...? ;)

Jestem dla Ciebie Marku, pełen podziwu. Nie czekałeś na traktat z Schengen i długo przede mną zwiedziłeś miejscowości, do których dopiero dotrę. Na razie byłem tylko w Hintersee, bo mam stale dość ograniczony czas (do 14.00). Chciałem dowiedzieć się czegoś na temat Eggesin, skorzystałem z Google i w ten sposób wszedłem do Twojego blogu. Urocze fotki i do tego przydatne zdjęcia z drogowskazami - grubo po Tobie też to robiłem. jotwu - 20:36 środa, 2 stycznia 2008 | linkuj
...ale piekna wycieczka Meak ;) Bardzo ładnie Sfociłeś Twój cel dzisiejszego dnia, a ja niezwykle bardzo lubie "wodne miasteczka".