Puszcza Wkrzańska o poranku :)

Czwartek, 17 grudnia 2009 | dodano:17.12.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:-4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kiedy rano miotałem się jeszcze w półśnie po domu, za oknem rozbłysł nagle w świetle latarni płatek śniegu. Minęło parę minut zanim to do mnie dotarło, ale kiedy już dotarło... Rzuciłem się do okna. Stwierdziłem jednak, że nie powinno być źle - leniwe śnieżynki powoli płynęły z nieba, jezdnia wyglądała na czarną itd. :)
I rzeczywiście - jeśli nie brać pod uwagi śladów po cholernych quadach, zamarzniętych kolein, które zrobiły, nie było źle. Ba! Było znakomicie! Nie mogę się już doczekać śnieżnych ślizgawek po lesie albo śnieżnej jazdy nad jez. Świdwie. No, ale to wszystko może już niedługo :)

A teraz do pracy! :)

Trasa:
Szczecin - Głębokie - Pilchowo - Leśno Górne - Dąb Bogusława - niebieskim szlakiem do Polany Harcerskiej - Głębokie - Szczecin

Dzisiejsze fotki zostały zrobione telefonem komórkowym, więc... "coś" widać ;)

Pod Dębem Bogusława © meak

W Puszczy Wkrzańskiej © meak

W Puszczy, na szlaku... © meak

@mm85
Jeżdżę, jeżdżę, bardzo mi się tam podoba. Co do oponek to z pewnością są cieńsze niż w Twoim góralu, ale z kolei dla szosowców są zdecydowanie za grube, bo to jest 1,7. Zakładam takie, bo jednak lubię wjechać czasem w las ;)

@jotwu
Gdyby śnieżne dni miały się przedłużyć pewnie też by mnie śnieg nie cieszył, ale to jest właśnie taka odmiana, po której na czarnej szosie nie jest nudno :)
- 10:39 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj
Dobrze mi znane widoki. Bardzo romantycznie ująłeś swoją tęsknotę za śniegiem, który akurat mnie nie cieszy. Piękna wycieczka pod każdym względem (pora dnia, pora roku, trasa, tempo, długość) .
- 08:04 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj
No widzę że rzeczywiście jeździsz tym szlakiem, podziwiam na takich cieniutkich oponach, prawie jak przełaj :-)
mm85
- 12:29 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj
Koleiny to zmora, szczególnie zamarznięte i sliskie:/