Pętla wielkomyśliborska ;)

Niedziela, 22 listopada 2009 | dodano:22.11.2009 Kategoria 80 - 99 km, Mapy z GPS, Niemcy, Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Przy okazji odkrywania nowych przejazdów do Niemiec całkiem przypadkowo odkryłem nową pętlę, "Pętlę wielkomyśliborską" ;)
Sam przejazd przez granicę jest dość łatwy, po prostu trzeba jechać :D

Trasa: Szczecin - Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Podbrzezie - Las Tanowski - Myślibórz Wielki - Hintersee - Glasshütte - Grünhof - Rothenklempenow - Mewegen - Blankensee - Buk - Dobra - Wołczkowo - Głębokie - Szczecin

W drodze powrotnej postanowiłem pojechać jeszcze przez Rothenklempenow - Mewegen - Blankensee, bardzo mi się ten odcinek podoba, szczególnie druga jego część. Z kolei dojeżdżając do Rothenklempenow zauważyłem nowe rowerowe możliwości :)

Pogoda mało fotograficzna, więc fotki właściwie tylko "nawigacyjne".

Sympatyczne psiaki pod leśniczówką w Podbrzeziu:

Psiaki w lesie © meak

Droga przez Las Tanowski:

Droga przez las © meak

Przejazd przez granicę w okolicy Myśliborza Wielkiego:

Granica polsko-niemiecka © meak

Tu się wyjeżdża pod Hintersee (pewnie to tylko jedna z możliwości), przy drodze jest tabliczka "Dorfstr.39":

Wjazd do Hintersee © meak

Kiedyś w puszczy takie psy mignęły koło mnie a potem naprzeciwko sobie stanęły, więc podjechałem do nich, zatrzymałem się obwąchały mnie i pojechałem dalej, może dlatego że mam psa Verę bo inaczej to byłby odwrót :) Super trasę zrobiłeś w malowniczych klimatach. Pozdrawiam
robin
- 09:09 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj
Piękna międzynarodowa wyprawa ;)
niradhara
- 16:26 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
No sobie użyłeś za cały tydzień - imponujący dystans, a i "odkryta" pętla bardzo kusząca. Kompletnie mnie zaskoczyłeś odkryciem dojazdu do Hintersee od strony Myśliborza Wielkiego. Postaram się tam w tygodniu wpaść mimo, że "wziąłem na wstrzymanie". Pogoda wg Ciebie niezbyt fotograficzna ale zdjęcia i tak są efektowne.