Rekonwalescencji dzień drugi, więc więcej błotka :D

Niedziela, 15 listopada 2009 | dodano:15.11.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:11.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:Author Outset
Kiedy wczoraj szukałem informacji o słoniku z Warszewa, trafiłem przy okazji na tekst o innym pomniku poświęconym niemieckim sportowcom - swoją drogą fajna akcja, mieszkańcy Warszewa sami, własnymi siłami odnowili ten pomnik, żeby uatrakcyjnić okolicę. Oczywiście pojechałem tam również dlatego, że nieraz widziałem wzmianki na temat pomnika u jotwu :)
Prawie już zapomniałem jak świetnie jeździ się po Puszczy Wkrzańskiej - tzn. oczywiście, jechałem niedawno nad jez. Świdwie i w parę innych miejsc, ale dawno nie wjechałem gdzieś w bardziej pofałdowany teren, co ja zresztą dużo będę pisał... :) Chodzi mi np. o czerwony szlak pieszy, którym dzisiaj jechałem - jest przepiękny, malowniczy, przynajmniej ten dzisiejszy fragment.
Na marginesie: trasy rysowane GPS-em wyglądają coraz zabawniej, bo coraz więcej się "wiercę" po drodze, zawracam itd. :)

Pomnik poległym sportowcom niemieckim © meak