Do pracy przez Ostoję - Rajkowo, ale z drobną modyfikacją ;)

Piątek, 6 listopada 2009 | dodano:06.11.2009 Kategoria Mapy z GPS, Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:5.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Dzisiaj wyjechałem nieco później (po szóstej, a zwykle wyjeżdżam kilka minut przed) i spodziewałem się większego ruchu niż zwykle, a było odwrotnie - ruch był mniejszy. Wydłużyłem trasę i pojechałem - oprócz Ostoi i Rajkowa - jeszcze przez Warzymice i Przecław. Całkiem przyjemne urozmaicenie :)

Nie pamiętam już, czy wtedy była taka mocna mgła. Z GPS-u jestem bardzo zadowolony. Owszem, gdybym dysponował nieco większą kasą, kupiłbym "wyższy" model, czyli Garmin Etrex Vista HCx (ma wszystko to samo, co mój plus kompas działający również podczas postoju oraz wysokościomierz, więc jest bardziej przydatny np. w górach, czy podczas pieszych wędrówek), ale muszę przyznać, że ten mój do jazdy na rowerze nadaje się idealnie. Choć z pewnością jeszcze lepiej jest do tego przystosowana wybitnie rowerowa seria Garmin Edge :)
- 21:19 środa, 11 listopada 2009 | linkuj
Nawet się nie skarżysz na mgłę. Podziwiam Ciebie za te poranne eskapady. A jestem ciekawy na ile jesteś zadowolony z GPS'u ?