Do pracy przez Ostoję - Rajkowo :)

Piątek, 23 października 2009 | dodano:23.10.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Coraz ciemniej. Dzisiaj zresztą wyjechałem ciut wcześniej, więc ruch samochodów był mniejszy, a z drugiej strony niesamowita jest ciemność i pustka, ale w końcu to jest akurat coś, co jest podobne na samotnych, wielodniowych wyprawkach z rowerem i namiotem. Może kiedyś w końcu znajdę czas (mimo wszystko śpieszę się do pracy ;) ), żeby uwiecznić z tej odległość światła Szczecina, to może wyglądać na zdjęciu ciekawie.
Przejażdżka relaksacyjna pomimo tego, że ciemno, pusto i zimno. Dobrze byłoby się w końcu jednak trochę wyspać, czyli wcześniej kłaść spać, bo 4 godziny snu to trochę mało, jeśli chce się jeszcze udzielać fizycznie na rowerze ;)

OK - nie ma problemu co do Windows 7 - ja już sporo poczytałem na temat tego systemu, więc pewną orientację już mam ale tym razem powstrzymuję się od zbyt szybkiego zakupu, by nie popełnić błędu z Vistą. jotwu - 19:08 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj
Nie, jestem raczej "skowronkiem" chociaż ostatnio ze skłonnościami do przysypiania ;) Krótki sen nie służy nikomu i - mam nadzieję - był to jednorazowy przypadek.
Co do Windows 7 - moja pomoc będzie niestety ograniczona jedynie do podesłania ciekawych informacji na temat tego systemu, jeśli przypadkiem trafię na nie w sieci. Z tego prostego powodu, że - zarówno w domu jak i w pracy - korzystam z systemu operacyjnego Linux i bardzo mi to odpowiada :)
Sporadycznie korzystam z Windows XP, Vistę widziałem wyłącznie u znajomych i tak samo będzie pewnie z Windows 7, a na tej podstawie trudno sobie wyrobić jakąkolwiek opinię.
- 08:31 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj
Jesteś poza wszelką konkurencją ze swoimi wypadami poza obrzeża Szczecina i to "skoro świt". Dotąd siebie uważałem za '"skowronka" ale nie do tego stopnia, żebym mógł zdobyć się na jazdę o tak skrajnej porze. Ty chyba jesteś typem "skowronka" i "sowy" w jednym, skoro sypiasz raptem cztery godziny - toż to horror ! A co do mnie, to faktycznie chcę poprawić swój roczny rekord a bojąc się załamania pogody jeżdżę obecnie więcej niż wcześniej bywało. Jak będziesz miał jakieś konkrety na temat Windows 7, to bardzo proszę o informację. Komputer mam mocno zamulony, więc może warto przestać korzystać z Visty ?