Z pracy, w słońcu :)

Sobota, 17 października 2009 | dodano:17.10.2009 Kategoria Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:0.00Temperatura:10.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Do pracy jechało się fajnie, ale z pracy... Fakt, że i tak planowałem taki powrót, ale tego, że będzie słońce się nie spodziewałem.

Szczecin - Warzymice - Karwowo - Smolęcin - Barnisław - Warnik - Bobolin - Stobno - Szczecin

Dodam jeszcze, a zarazem przyznam się (bez bicia ;) ), że ścigam się ze swoim własnym październikiem 2006 :) Nic nadzwyczajnego, bo przejechałem wtedy raptem niewiele ponad 700 km (tyle, że aktualnie jestem mocno opóźniony, bo wtedy do połowy miesiąca miałem już 600 km, ale potem zacząłem się obijać), ale zawsze jest to zabawa :)

Poniżej są za to esyfloresy z całego dzisiejszego dnia ;)

Zdumiewająco dużo jest konkretnych informacji, kiedy zaglądnie się do szczegółów związanych z mapką z GPS. A co do moich zakupów medialnych, to o zmianie sprzętu zadecydował fakt, że mój stary, bardzo dobry Sony skończył już 16 lat oraz to, że w promocji mogłem kupić odbiornik za zniżką 15% a że 200Hz Sony "chodził" za mną od wiosny, więc chętnie skorzystałem z nadarzającej się okazji. Kiedy to piszę jest niedzielny poranek a za oknem jesienna szaruga, pewno nie pojeździmy ?
- 06:13 niedziela, 18 października 2009 | linkuj
Bardzo lubię Twoją dzisiejszą trasę, bo jest na niej niewielki ruch samochodowy, niezła szosa i otwarte przestrzenie.