Nocą do pracy :)

Poniedziałek, 12 października 2009 | dodano:12.10.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:6.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Słońce wstaje teraz około 7:20, więc ta noc była nad ranem, po 6:00 - postanowiłem pojechać rano do pracy przez Ostoję - Rajkowo, bo popołudniu może nieciekawie wiać. Deszczu właściwie nie było - dopiero pod koniec mżawka stała się bardziej zauważalna. Na roku Witkiewicza i Santockiej trafiłem na pijaczka, który nagle zainteresował się moim rowerem i usiłował nawiązać "ętelygętną" rozmowę. Na szczęście szybko zmieniły się światła i mogłem go pozostawić w przeszłości ;)

I powrót z pracy w padającym deszczu.

Na długie jesienne wieczory kupiłem wczoraj telewizor Sony, więc biegając od banku do salonu firmy Sony a potem czekając na instalację odbiornika wprost nie miałem czasu (dodam, że i ochoty) na jakąkolwiek przejażdżkę. Dziś liczyłem na to, że po wstępnych deszczach potem będzie lepiej ale było byle jak. Ciekawy jestem czy wracając z pracy będzie Ci się chciało dodawać sobie kilometrów ponad konieczność ?