Poranna mgła

Środa, 30 września 2009 | dodano:30.09.2009
Pr. maks.:0.00Temperatura:3.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Prognoza podawała 3 stopni temp. odczuwalnej i to nie była pomyłka. Jak tak dalej pójdzie zacznie się jazda w zimowych ciuchach, a o rękawiczkach lepiej już teraz zacząć myśleć :)

Kiedy zjeżdżałem ul Mieszka I w dół, w kierunku Al. Piastów zobaczyłem taką zabawną mgłę ścielącą się ponad ulicą:

Mgła poranna © meak

Poranna mgłą © meak

Kto rano wstaje, ten .... ogląda takie atrakcyjne widoki. Kiedy mnie wygnało z domu, to po mgle nie było ani śladu.
- 16:02 środa, 30 września 2009 | linkuj
@vanhelsing Czysty przypadek chociaż faktycznie napstrykałem dobrych kilka ujęć z różnymi ustawieniami, ale i tak w rzeczywistości wyglądało to o wiele bardziej niesamowicie ;)
- 08:55 środa, 30 września 2009 | linkuj
Mgła wygląda jak jakaś pozaziemska istota formująca się z tych oparów, na filmach często można takie zjawiska zobaczyć, świetnie ją uchwyciłeś ! :)
vanhelsing
- 08:49 środa, 30 września 2009 | linkuj
40 km w jedną stronę do pracy to bardzo słuszna odległość. Ja bym chciał mieć tak 15 - 20 w jedną stronę i to byłoby optymalne. Tak naprawdę to najkrótsza trasa wynosi ledwie 3 km i to jest tragedia ;)
- 06:55 środa, 30 września 2009 | linkuj
U mnie dzisiaj jak dojeżdżałem do pracy szron był.
Rękwiczki już zimowe, koszulka pod bluzą, długie galotki pod spodenkami, ocieplacze na buty i czapeczka pod kaskiem po raz pierwszy od wiosny :(