Poranna pętla sławoszewska

Wtorek, 29 września 2009 | dodano:29.09.2009 Kategoria Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Rozpoczęła się prawdziwa praca, czas przyzwyczaić się do innego stylu jazdy - dzisiaj więc poranna pętla sławoszewska. Jakoś tak czuję, że - pomimo braku prawdziwej wyprawki - ten rok nie był zły. Ba, ten rok już jest dobry, a ma szansę na więcej! :)

Chciałem w tym roku odzyskać radość z jazdy i jak najbardziej się to udało. Poza tym bardzo fajnie pojeździłem po Borach Tucholskich, do tego śmieszne, małe "sukcesy" jak przejechanie 200 km w ciągu dnia. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej! :)

Na razie odnotowuję 5000 km przejechane w tym roku, co jest niestety malutką odległością (ale już świadczącą o tym, że jest lepiej niż w zeszłym) - pozostało jednak jeszcze trochę czasu, więc jedziemy dalej! :D

"Zadżipiesiona" pętla sławoszewska:

Ech, 2007 rok to był piękny rok - nie ze względu na kilometry, ale wyprawkę trasą "Polska egzotyczna". Ale, jeśli w przyszłym roku powiedzie się z Litwą (a powiedzie się na pewno) to będzie podobnie :) Zgodnie z Twoim hasłem: "Jedziemy dalej"! ;) Swoją drogą hasło jest tak nośne, że nadawałoby się do jakiejś większej akcji ;)
- 11:49 wtorek, 29 września 2009 | linkuj
Przecież miałeś już lata, w których przejechałeś więcej km np. 2007 nie zawsze musi być górka, ja widzę po sobie że wykresy chyba będą podobne. Jedziemy dalej!!! :) Gratki za optymizm i dystanse.
robin
- 11:07 wtorek, 29 września 2009 | linkuj
Jesteś niesamowity, kiedy zdążyłeś tyle przejechać i to przy kat kiepskiej pogodzie ? Podziwiam szczerze. Podoba mi się też Twój życiowy optymizm.