Znów zabawa w odkrywanie dróg ;)

Czwartek, 24 września 2009 | dodano:24.09.2009 Kategoria Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Znowu chciałem sprawdzić jak drogi zaznaczone na mapie mają się do rzeczywistości. Nie było aż tak źle, idealnie jednak nie było również :)

Trasa:

Szczecin - Rajkowo - Ostoja - Stobno - Skarbimierzyce - Bezrzecze - Wołczkowo - Głębokie - Szczecin

Sprawdzić chciałem trasę od Stobna do Skarbimierzyc i dalej do szosy Redlica - Bezrzecze. W Stobnie skręciłem więc na Mierzyn, a niedługo potem w lewo, na Osiedle pod... Lipami? Chyba tak się nazywało. Osiedle oczywiście minąłem, a po około 2 km zjechania z szosy na Mierzyn skręciłem w prawo, w mniej wyraźną drogę w kierunku Skarbimierzyc. Droga miejscami była baaardzo niewyraźna, ale do Skarbimierzyc dojechałem. Tam skręciłem w lewo i po dosłownie parudziesięciu metrach w prawo - tym razem droga była lepsza choć też miejscami mocno dziurawa, częściowo brukowana. Tym niemniej i tak była lepsza od tej do Skarbimierzyc.

Rudera i widoczki na pola za Skarbimierzycami:

Rudera w okolicach Skarbimierzyc pod Szczecinem © meak

Pole za Skarbimierzycami © meak

Pole za Skarbimierzycami pod Szczecinem © meak

Z tego, co widzę świetnie Ci poszło! :)
Pozdrowienia ze Słubic.
meak - 19:06 piątek, 25 września 2009 | linkuj
Zaczynam mieć wyrzuty sumienia nękając Ciebie drobiazgami , zamiast samemu poczytać na forach jak konfigurować linki. Przykładowo piszę :
kolejny portal i w tym momencie wysyłam komentarz. Diabeł zwykle tkwi w szczegółach.
- 14:02 piątek, 25 września 2009 | linkuj
Niestety, na razie lepiej idzie odkrywanie tras w Niemczech. U nich są jakieś twardsze ;)
U nas najczęściej odkrywam trasy przez bezdroża ;)
- 16:55 czwartek, 24 września 2009 | linkuj
Faktycznie odkrywać jakieś trasy, których nie znam. Zorane pole, jak też fotki z pięknymi chmurami prezentują się świetnie.