Krzysiu Polska

Wtorek, 22 września 2009 | dodano:22.09.2009 Kategoria 51 - 79 km, Niemcy, Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Trzeba łapać słoneczne dni póki jeszcze są. I czas po pracy, póki słońce zbyt szybko nie zachodzi. Ok, po tym manifeście przejdźmy do rzeczy :)

Trasa w wersji txt oraz graficznej:

Szczecin - Przecław - Kołbaskowo - Rosow - Nadrensee - Lebehn - Schwennenz - Stobno - Szczecin

Dzisiaj rozładowały się podczas jazdy baterie w GPS - wziąłem zapasowe z aparatu i jak widać trasa zapisała się bez przeszkód. To pomyślna informacja w kontekście wyjazdu na Litwę, czy też jakichkolwiek innych wielodniowych wyjazdów :)

Władza w Niemczech działa bardzo szybko - nie widziałem dzisiaj ani jednego plakatu niesławnej partii. Jedynie w Nadrensee chciał się na mnie rzucić pies z kulawą nogą, ale rozwalił się o ogrodzenie i wyznał mi jak na spowiedzi, że sam siebie już nienawidzi.

Zauważyłem też dość zabawny plakat CDU. Czyżby nasze tajne siły? ;)

Krzysiu Polska © meak

Wiatrak pod Nadrensee © meak

Niemieckiego nie znam, ale znaczy to chyba:
"Zmarłym na pamiątkę,
żywym ku przestrodze"

Niemiecka mądrość © meak

Droga Nadrensee - Lebehn © meak

Pola pod Lebehn © meak

Pytanie natury technicznej - w jaki sposób zamienia się klasyczny link w tekst. W ten sposób dostałem od Ciebie artykuł dotyczący ulotek w Goerlitz.
- 07:21 czwartek, 24 września 2009 | linkuj
Tuż przed Bukiem ptaszków było ogromnie dużo. Jako że obsiadły nawet kasztanowce, to myślałem że może rozsmakowały się w szrotówku kasztanowcowiaczku (bardzo mi się podoba ta nazwa). Był tam pisk, zmieniały co trochę swoje położenie, niestety zdjęcie tego nie pokazuje, jest kiepskie. Kiedy po polnych wędrówkach wracałem koło tego miejsca ptaszków ani śladu.
- 06:11 czwartek, 24 września 2009 | linkuj
Urocza fotka "Droga Nadrensee... " - a co do ulotek NPD, to w czasie sobotniej wycieczki widziałem je wyłącznie w Loecknitz. No ale Niemcy z pewnością potrafią skutecznie egzekwować postanowienia sądu, więc zapewne i w Loecknitz jest już czysto.