Zielona granica, czyli koniec urlopu

Niedziela, 23 sierpnia 2009 | dodano:23.08.2009 Kategoria 51 - 79 km, Niemcy, Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Trasa: Szczecin - Warzymice - Karwowo - Smolęcin - Kołbaskowo - Moczyły - Kamieniec - Pargowo - Staffelde - Neurochlitz - Tantow - Radekow - Nadrensee - Ladenthin - Schwennenz - Stobno - Szczecin

Dzisiaj pojechałem specjalnie do Pargowa, żeby sprawdzić, czy można tam się przedostać przez granicę - owszem, można. Jednak nie polecam :) Najlepsza droga jaką znalazłem jest widoczna na zdjęciu:

Zielona granica ;) © meak

Przez samą granicę przejeżdża się tak:

Drogą tą dojeżdża się wreszcie do Oder - Neisse Radweg pomiędzy Staffelde i Neurochlitz, dokładnie w tym miejscu:

Wjazd na dziko na Oder-Neisse Radweg ;) © meak

W Neurochlitz zamierzałem odnaleźć szlak rowerowy "Od rzeki Randow do Odry" (zaznaczony na nowej supermapie ;) ), ale tam właśnie stwierdziłem pierwszą niezgodność mapy z rzeczywistością. Owszem, szlak jest, ale idzie trochę inaczej :) Za to widoczki były naprawdę niezgorsze:

Między Neurochlitz i Tantow © meak

Pomiędzy Neurochlitz a Tantow © meak

Pomiędzy Neurochlitz i Tantow © meak

A to już droga z Nadrensee do Ladenthin:

Z Nadrensee do Ladenthin © meak

Widzę, że poruszasz się również po moich ulubionych trasach w okolicach Gryfina. Jadąc z Pargowa do Staffelde przez granicę zauważyłeś zasypane okopy graniczne. Zostały one zasypane przeze mnie i kolegów Wojciecha i Ryszarda z Gryfina. Zdjęcia z akcji zasypywania okopów oraz opis i zdjęcia z kilku tras w okolicy umieściłem w albumie: www.picasaweb.google.pl/michal.dworzanski
Pozdrawiam - Michał
Michał - 18:38 sobota, 7 listopada 2009 | linkuj
Ładne słoneczko, białe chmurki, więc przy takiej pogodzie zawsze jakieś widokówki wyjdą ;) Anonimowy tchórz - 07:15 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj