Do pracy przez Europejską

Piątek, 23 stycznia 2009 | dodano:23.01.2009
Pr. maks.:35.80Temperatura:2.0 HRmax:160( 86%)HRavg132( 71%)
Kalorie: 513kcal Podjazdy:m Rower:Unibike Viper
Pulsometr włączony przez 42:35. Nie było ślisko, tylko jeden wyłaniający się z mroku pieszy samobójca na drodze rowerowej ;)

Ja też nie miałbym okazji zauważyć, bo IE nie używam w ogóle, a IE6 w ogóle^3, ale Kosma mnie męczyła, że w pracy nie może wchodzić na bloga, więc musiałem to sprawdzić:)
blase
- 09:35 sobota, 24 stycznia 2009 | linkuj
Nie dziwię się, że pod IE coś jest nie tak, bo wczoraj zrobiłem tu niezłe zamieszanie w arkuszach stylu. Cóż, będę się starał to prostować. U Kosmy jednak style są standardowe - ani nie umieszczała na innym serwerze ani nie wbudowała go w szablon, o ile dobrze zauważyłem. Mogłem zresztą mnóstwa rzeczy nie zauważyć, bo webmaster ze mnie niedzielny i działający na zasadzie "pospolitego ruszenia" - raz na rok coś zdarzy mi się zrobić ;)
Swoją drogą dzięki za tę wiadomość, bo niemal 100% czasu siedzę w sieci pod linuksem i raczej nie miałbym okazji zauważyć, że po IE jest coś nie tak ;)
- 16:52 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj
meak: ponieważ Ty się tak postarałeś z video (a ja dostrzegłem mankamenty edycji szablonów)
to wziąłem się i poprawiłem parę rzeczy. Automatyczne kopiowanie źródła do edytorka, odświeżanie po zapisaniu i jeszcze parę.
No i poprawiłem mini helpy. Na screencasta już mi nie starczyło zapału;]
Ale tak sobie myślę, że zainspirowałeś mnie do zrobienia screencasta reklamowo-instruktażowego dla nowych:)

btw: coś jest nie tak pod IE6 z Twoim szablonem, dziwne bo ten domyślny differential jest ok.