Szczecin - Głębokie - Wołczkowo

Niedziela, 24 grudnia 2006 | dodano:24.12.2006 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:
Szczecin - Głębokie - Wołczkowo - Dobra - Grzepnica - Sławoszewo - Bartoszewo - Pilchowo - Głębokie - Szczecin
Zobaczyłem w końcu tę nową drogę z Grzepnicy do Bartoszewa. Cała trasa w niezłej mżawce, ale z poczuciem euforii ;)
To na dzisiaj nie koniec, bo jeszcze wpadnie parę małych km - na wigilijną kolację nie pojadę przecież na niczym innym jak na rowerku ;)

Zgadza się, kółeczko z Głębokiego to dokładnie 21 km - dojazd ode mnie z domu to około 7 km w jedną stronę. Trasa fajna, do tej pory tylko raz nią niestety jechałem, jeszcze zanim zrobili nową drogę. Teraz jedzie się o wiele szybciej i wygodniej, ale trochę tej polnej drogi żal z drugiej strony ;)
- 13:58 niedziela, 24 grudnia 2006 | linkuj
Też bardzo lubię tę trasę zwłaszcza, że wcześniej trzeba było jeździć od Grzepnicy do Sławoszewa polną drogą. Kółeczko z Głębokiego to około 21 km.