Co jest w stanie zrobić człowiek.

Poniedziałek, 11 maja 2009 | dodano:11.05.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:42.20Temperatura:9.0 HRmax:(%)HRavg(%)
...żeby rano pojeździć dłużej na rowerze, czyli "jak wydłużyć rano drogę do pracy" ;)
Przede wszystkim mapka poglądowa uświadamiająca skalę problemu :D

Radio było nastawione tak, żeby włączyło się o 3:50. Budzik zaczął dzwonić o 4:00. Wstałem o 4:25, wyruszyłem o 5:15 - jak widać straty czasu były dość duże, ale o tej porze ciężko jest wykonywać czynności ze zwykłą szybkością :)

Domek w Stobnie (skręt na Mierzyn), któremu już od dawna chciałem zrobić fotkę - prosta konstrukcja, ale jakoś zawsze ten domek zwraca moją uwagę. Tyle, że jeździłem tak koło niego od chyba pięciu lat i nigdy nie udało mi się w porę zatrzymać :D

Domek w Stobnie © meak

Rankiem na polach było mnóstwo saren - większość oczywiście w odległości takiej, że nie było nawet sensu wyciągać aparat. Jedną ładny kawałek goniłem na rowerze, ale dokładnie w momencie, kiedy wycelowałem w nią w końcu aparat, skoczyła w bok (wcześniej uciekała wzdłuż drogi i łanów rzepaku) i przepadła jak kamień w wodę ;) Ta poniżej sfotografowana z użyciem maksymalnego zooma, a takie fotki rzadko dobrze wychodzą.

Sarna © meak

Sarna 2 © meak

Dzisiaj rano było mnóstwo odcieni nieba, pól, niestety, żeby to oddać na zdjęciu, trzeba by mocno nad nimi popracować na komputerze :(

Krajobraz © meak

Ten ślimak zawdzięcza mi życie, ale nie chciał się podzielić nawet serem na pierogi. A przecież skręciłem, nie rozjechałem go... ;)

Ślimak © meak

Znowu, kolorki były jak marzenie, cała paleta barw i ich odcieni, żółte, zielone, niebieskie...

Pole 2 © meak

Kompletnie wylecialo mi z głowy, co to może być za fabryka - zdjęcie zrobione gdzieś za Smolęcinem...

Przemysłowa zawiesina © meak

I ostatnia mieszanka barw:

Kolorki © meak

Wniosek? Warto wcześnie wstawać! ;)