Bukłak do pełna proszę! ;) Z pracy przez Stobno.

Poniedziałek, 10 maja 2010 | dodano:10.05.2010 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:41.00Temperatura:13.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 682kcal Podjazdy:m Rower:Unibike Viper
Powrót z pracy połączony z testowaniem bukłaka :)
Wygodne ustrojstwo - nie będę tego co prawda używał codziennie, ale jedno muszę przyznać - na testowanej trasie zdarzało mi się nawet w upały nic nie wypić, a dzisiaj wytrąbiłem ponad pół litra. Cóż, po wężyk schylać się nie trzeba jak po bidon... :)

Trasa jak zwykle:

Szczecin - Rondo Hakena - Warzymice - Karwowo - Smolęcin - Barnisław - Warnik - Bobolin - Stobno - Szczecin

Bukłak fajna sprawa. Tyle, że za jakiś czas robi się zielony. Ze swoim nie miałem siły już walczyć - wylądował w tym roku w koszu.
siwiutki
- 05:26 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj
Różnica wynika po pierwsze z logo firmy, potem materiał z czego są wykonane i nie wszystkie pasują do konkretnych plecaków, ja mam drogiego deutera, ale kupowałem w komplecie z plecakiem więc był o 50% tańszy. Są droższe, użyłem go niestety raz podczas 30o-tki super sprawa! Jednak nie ważne jaki, warto go mieć :>
robin
- 19:23 poniedziałek, 10 maja 2010 | linkuj
Normalny Kellysa kosztuje 20zł:) czyli nie jest taki zły. Różnią sie za to ustnikami. Np niektóre mają wymyślne zaworki.
kundello21
- 18:04 poniedziałek, 10 maja 2010 | linkuj
Na szczęście za gazowanymi nie przepadam :)
Jestem teraz ciekaw jaka jest różnica między taką taniochą z allegro jaką nabyłem (20 zł za dwulitrowy bukłak) a full-wypasem za 200 zł. W każdym razie jak ciągnę to leci :)
- 15:33 poniedziałek, 10 maja 2010 | linkuj
Też mam takie ustrojstwo, juz od 2 lat:) . Jedyną wadą jest to, że lepiej nie pić gazowanych napojów z tego:p