Z pracy przez Stobno

Poniedziałek, 12 kwietnia 2010 | dodano:12.04.2010 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:37.70Temperatura:13.0 HRmax:(%)HRavg(%)
W skrócie - niezły był dzisiaj wpyskowiatr :)

Wróciłem dzisiaj klasyczną trasą. Stop. Przez Warzymice - Karwowo - Smolęcin - Barnisław - Warnik - Bobolin - Stobno. Stop. Zdjęć nie chciało mi się robić.
Stop :)

Te ~2 km wynikają z obserwacji mojego GPS, ale od czego to dokładnie zależy - nie wiem. Mam pewne teorie, ale za dużo musiałbym pisać, a poza tym to w końcu nic ważnego. W każdym razie podobne obserwacje zrobił Kajman i Niradhara - prowadzili o wiele dokładniejsze badania ode mnie :)

Najważniejsze, że GPS podaje dokładnie pozycję - gdyby tutaj mylił się o 2 km, byłoby bardzo nieciekawie :)
- 09:18 środa, 14 kwietnia 2010 | linkuj
Mimochodem dostałem odpowiedź na pytanie, które Tobie chciałem zadać a chodziło mi o dokładność pomiarów dystansu za pomocą GPS. Dzięki za precyzyjne wyliczenia - już nie będę co trochę sprawdzał na kilometrowej trasie czy obwód koła ma mieć ileś milimetrów mniej, czy więcej.
- 07:04 środa, 14 kwietnia 2010 | linkuj
Oczywiście znam i lubię tę trasą, którą dziś przejechałeś - widać wyraźnie, że wracasz do formy, bo przejechane dystanse są coraz dłuższe. Dziś żałowałem, że nie wziąłem ze sobą aparatu, bo ta wczesna zieleń i wiewiórki na cmentarzu warte były utrwalenia.