Prawie wiosna, czyli do pracy przez Ostoję, Rajkowo :)

Czwartek, 4 marca 2010 | dodano:04.03.2010 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:30.00Temperatura:-2.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Po raz pierwszy w tym roku "ubrałem" dzisiaj Vipera i miałem wrażenie, że jadę Rolls-Roycem :) Niesamowita różnica w porównaniu z zimówką, czyli Authorem Outset. Znaczy to jednak również, że biedaczkowi coś poważnie dolega, gdyby był w takim stanie w życiu nie przejechałbym na nim tych paru wyprawek. A sprawował się przecież na nich całkiem zacnie. Dzisiaj ponownie fotka z telefonu. Trenuję, bo jeżeli zdarzy mi podczas letniej wyprawki po Litwie wysłać jakąś fotkę na blip to będzie właśnie fotka zrobiona telefonem ;) Fotki z Canona oczywiście dopiero po powrocie.

Kupiłem wczoraj plecak turystyczno - rowerowy "Twister". Owszem, jazda z plecakiem na rowerze do najwygodniejszych nie należy, ale sakwy niestety z pewnych względów utrudniają mi życie w pracy :) Krótko mówiąc jestem na plecak skazany - muszę jednak przyznać, że nosi się go znakomicie, a z pewnością wykorzystam go w lecie, bo ma specjalną kieszeń (i wyprowadzenie wężyka) na bukłak. Muszę jeszcze tylko kupić jakiś 3 litrowy bukłak i będę odbywał podróże z wężykiem w zębach :D

Prawie wiosna © meak

@mm85 Zgadza się, rozpracowałeś mój telefon :)
@niradhara Mam wrażenie, że gdzieś czytałem o równie bolesnych badaniach na osteoporozę ;)
@kundello21 Dobrze wiedzieć, bo wciąż się zastanawiam. Jednak wizja podróży z wężykiem w ustach wydaje się pociągająca :)
@Gregoor Wybór bukłaków jest dość pokaźny - od pojemności po ceny. Cóż, mnie potrzeba po prostu dużego wora, w który da się wlać te 3 litry wody (no, przynajmniej 2) , ale niekoniecznie musi kosztować ponad 200 zł. Mam dziwne wrażenie, że zadowoli mnie bukłak w okolicach 50 zł ;)
- 07:52 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj
Bukłak to bardzo wygodna rzecz, sam też posiadam:)
kundello21
- 18:57 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Mm85 - ciekawy pomysł z tym trenowaniem upadków, tylko trochę bolesny ;P
niradhara
- 17:13 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Zdjęcie naprawdę robi wrażenie, ale to nie byle jaka komórka C902 5mega pikseli :) Co do kursu samoobrony rowerowej - to może jest wskazana systematyczność upadków i mleko na kości, ale to pewnie tylko do czasu. Kiedyś jeden kolega powiedział, jak go wyprzedziłem na leśnej górce, że jeszcze się porządnie nie wywróciłem :)
mm85
- 16:00 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
@jotwu To dobrze, już myślałem że Cię skasowali. Niby nie wolno jeździć, ale jak weźmiemy pod uwagę stan infrastruktury rowerowej w Szczecinie to taki mandat byłby czystym barbarzyństwem.

@robin Przy takiej pogodzie zdjęcie można zrobić nawet bez aparatu ;)
- 15:47 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Fotka z telefonu nawet niezła. Lepsza niż niektórzy robią aparatami :)
robin
- 15:18 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Urzekające zdjęcie - moje uznanie. Uwielbiam błękitne niebo z chmurkami a tu jeszcze widać wczesną zieleń pól. Mandatu za jazdę po chodniku chwilowo jeszcze nie płaciłem ale wspominam o takiej "szansie" , bo mój kolega w ten sposób został potraktowany przez policjanta, gdy jechał chodnikiem ulicy Wawrzyniaka.