meakundsena wyprawa na biegun pilchowy ;)

Sobota, 16 stycznia 2010 | dodano:16.01.2010 Kategoria Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:22.56Temperatura:-4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:Author Outset
Warunki do jazdy na rowerze po lesie są gorsze niż to wygląda na pierwszy rzut oka. Ale co z tego? Jeżeli dla kogoś jazda na rowerze jest pasją to oczywiste jest, że po miesiącu bez roweru pozostają kapcie, fotel i czekanie na śmierć ;)
Tak więc warunki mogłyby dzisiaj być znacznie gorsze, a i tak czułem, że muszę. Bo inaczej eksploduję ;)
Kiedy jeszcze jechałem przez Lasek Arkoński, myślałem: "ech, szkoda że ciągle mam problem z tą ręką, gdyby nie to pewnie pojechałbym sobie dzisiaj lasem nad jez. Świdwie na przykład..." Po 10 km już wiedziałem, że lasem bym tam z pewnością nie dojechał :)) Fatalny śnieg do jazdy - trzęsło jak na kostce brukowej, ale zarazem koło wpadało i co jakiś czas trzeba było podprowadzać rower, potem znowu próba jazdy, znowu klops, i tak w kółko :)
W każdym razie dzisiaj czuję się spełniony, będę musiał jednak jeszcze z jazdą trochę poczekać - jasne, gdyby to była wiosna, spokojnie mógłbym jeździć po szosie, bez większej szkody dla kontuzjowanego barku. Na takim podłożu jednak jak dzisiaj to... Na razie muszę jeszcze poczekać - aktualnie jestem po kilku zabiegach na aparacie zwanym terapuls i coś delikatnie zaczęło się poprawiać, ale i tak po miesiącu od tej wywrotki dostalem od chirurga skierowanie do ortopedy oraz fizjoterapeuty. Przyznam, że nawet nie marzę, żeby w tym roku mieć ten bark i rękę w pełni sprawne - liczę na to, że będę w stanie w lipcu zapakować się do pociągu w Szczecinie oraz wysiąść z niego na stacji docelowej i ruszyć na wyprawę po Litwie. Jeżeli to mi się uda - ok, może poboleć, byle nie uniemożliwiło wyprawki ;)
Byłbym zapomniał - najgorsze warunki panowały na drodze rowerowej Pilchowo - Szczecin, od strony Pilchowa, bo pod Głębokim było już jako tako. A przecież wcześniej jechałem przez las...
Ok, dość marudzenia, trasa:

Szczecin - Głębokie - Owczary - Pilchowo - Głębokie - Szczecin

Nad jez. Głębokie:

W śniegu nad jeziorem Głębokie © meak

Ludzie ślizgają się po jeziorze:

Lodowisko na jeziorze © meak

Byłem naprawdę szczęśliwy, kiedy po przekopywaniu się przez las zobaczyłem wreszcie Pilchowo skąd do Szczecina prowadzi rowerowa droga...

Pilchowo z daleka © meak

Zimowa szata kościółka w Pilchowie:

Kościół w Pilchowie © meak

Nawiązując do Twojego wpisu powtórzę, że bardzo nie lubię zimy, co wcale jednak nie znaczy, że rezygnuję z roweru. Szkoda tylko, że tegoroczna zima dość skutecznie ogranicza jazdę. Bywało lepiej. Nie rwij się jednak do jazdy przed zakończeniem rekonwalescencji - naprawdę nie warto.
- 21:07 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj
Rzeczywiście, dzisiaj przejeżdżałem blisko Twojego miejsca zamieszkania jednak GPS dzisiaj nie był zbyt dokładny. Pewnie dlatego, że dzisiaj nie wiozłem go na kierownicy, a w kieszeni - podobno najlepiej odbiera, kiedy jest w pozycji poziomej. No, ale dzisiaj zależało mi tylko na śladzie GPS do zdjęć, nic więcej.
- 23:09 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj
GPS to jednak genialne urządzenie. Mogłem dokładnie prześledzić trasę Twojej zimowej wyprawy, nawet stwierdzić, że przejeżdżałeś 200 metrów od mojego miejsca zamieszkania. Extra gadget.
- 21:25 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj
Ciężka trasa, jak widać z fotek. Masz dużo samozaparcia, z kontuzją, dobrze, że się spełniłeś:)
Kajman
- 19:31 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj
Brawo ! Jednak i Ty się ruszyłeś i to ostro, skoro mimo nie do końca wyleczonej kontuzji potrafiłeś wykręcić blisko 30 k - moje uznanie. Zdjęcia tradycyjnie urokliwe. Ach ta Litwa !