Do pracy przez Ostoję - Rajkowo :)

Środa, 16 grudnia 2009 | dodano:16.12.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:0.00Temperatura:-2.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Rano zimy nie było, jeśli nie brać pod uwagę dwumetrowej plamy cukru na drodze rowerowej na Mieszka I :)
Dzisiaj pozostawiłem za sobą rok 2005, 2008, i przede wszystkim 2006, w którym przejechałem 6615 km :)
Pozostał rok 2007 (7839 km) i pozostanie - teraz sobie pościgam 7000 km. Nic się oczywiście nie stanie, jeśli się nie uda. To przecież tylko forma motywującej zabawy. Tym niemniej fajnie byłoby kiedyś pokusić się o np. 10 000 km, ale w tym celu musiałbym chyba pójść na całoroczny bezpłatny urlop albo kupić szosówkę, a jedno i drugie odpada :)

W swoich biadoleniach na temat pesymistycznych prognoz pogody nie miałem na myśli śniegu lecz niskie temperatury, no ale od poniedziałku ma być pogoda znowu łagodniejsza, więc rower niezmiennie pozostaje w "gotowości bojowej". Zresztą Szczecin i tak jest niezmiennie oazą ciepła, w skali Polski oczywiście.