Przez Ostoję...

Czwartek, 19 listopada 2009 | dodano:19.11.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:40.30Temperatura:11.0 HRmax:154( 83%)HRavg(%)
...i Rajkowo do pracy :) Wiatr oczywiście nie tak silny jak wczoraj wieczorem i w nocy, ale we znaki się dawał.

Rzeczywiście, jeśłi tylko i wyłącznie goni się za wynikiem to nie jest to najciekawszy sposób. Ale jeśli zrównoważy się to z przyjemnością z jazdy i zsumuje z satysfakcją - jak to piszesz - sportową, wtedy frajda jest podwójna. Faktycznie, moja systematyczna jazda wynika z tego, że chciałbym w tym roku dobić do 7000 km (żaden rekord, sam już też przecież jeździłem więcej, ale wiem, że to mi da satysfakcję - zresztą, nie wiem co by się musiało stać, żebym do tych 7000 km nie dojechał, to już przecież niedaleko :) ), ale najzabawniejsze jest to, że jednocześnie mam z tych porannych jazd - mimo, że to ciągle niemal ta sama trasa - niesamowitą satysfakcję.
Swoją drogą, Tobie brakuje mniej do 11 000 km niż mnie do tych marnych 7000 i podejrzewam, że w tym roku złamiesz tę barierę, czego serdecznie życzę :-)
- 07:56 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj
Sprawę reklamy załatwiłeś ku mojemu zadowoleniu szybko i sprawnie. Kiedy ulicą Kochanowskiego wjeżdżam do lasu, to nie sposób, bym nie zaglądnął na drzewo, gdzie mają swoją siedzibę sowy. W lecie trudno było je śledzić, bo uniemożliwiała to gęsta zieleń liści. A co ewentualnego rekordu życiowego, to faktycznie jest to kwestia dni ale taka pogoń za wynikiem poniekąd ogranicza radość z samej jazdy, zostaje jednak "sportowa" satysfakcja. Systematyczną jazdą, także gromadzisz kolejne kilometry i kto wie czy na koniec roku nie pęknie następny tysiąc i jeśli dążysz do tej granicy, choćby podświadomie, to życzę Ci tego. No ale to tylko miła zabawa, ale i satysfakcja, czyż nie ? jotwu - 06:44 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj
Dzięki, wziąłem :)
- 20:07 czwartek, 19 listopada 2009 | linkuj
Weź ten licznik co ja mam, kliknij w te cyferki i ci pokieruje.
Pozdrawiam.
mm85
- 19:31 czwartek, 19 listopada 2009 | linkuj
Winny jest najprawdopodobniej licznik wejść, który umieściłem na swojej stronie. Nie trzeba wychodzić - u mnie ta reklama znika po odświeżeniu strony (ikonka odśwież albo klawisz F5). Ale tak swoją drogą... skoro to takie uciążliwe to idę wywalić ten licznik, nie jest to w końcu niezbędne do życia ;)
Poszukam najwyżej innego, tym razem sprawdzę, czy nie pojawiają się jakieś durne reklamy.
Ok, licznik wywalony, reklama nie powinna się już pojawiać. Fakt, że mnie samego też to trochę denerwowało :)
- 18:59 czwartek, 19 listopada 2009 | linkuj
Ciekawe dlaczego ile razy zaglądam do Twego blogu, to znaczną część ewentualnego komentarza zajmuje zachęta reklamowa do dzwonienia za darmo. Wtedy wracam do bikestats i przy ponownym wejściu do Twoich opisów wycieczek tego rodzaju kłopotów nie ma ?