Pięknym zawijasem do pracy ;)

Środa, 14 października 2009 | dodano:14.10.2009 Kategoria Okolice Szczecina, Mapy z GPS
Pr. maks.:33.10Temperatura:4.0 HRmax:156( 84%)HRavg126( 68%)
Kalorie: 606kcal Podjazdy: 90m Rower:Unibike Viper
Pogoda ostatnio nie rozpieszcza - wczoraj, zarówno rano jak i pod wieczór, kiedy miałbym czas na jazdę, było fatalnie. Postanowiłem więc, że dzisiaj rano, jeśli warunki pozwolą, pojadę do pracy przez Ostoję - Rajkowo. Okazało się, że rano było bardzo przyjemnie (ok, może i były w pewnym momencie 2 stopnie, ale na rowerze i tak się tego nie czuje ;) ), więc zrobiłem małe, dodatkowe kółeczko ścieżkami rowerowymi :)

Trasa przez Ostoję i Rajkowo jest z pewnością przyjemniejsza właśnie o tej porze (krótko po 6:00) niż np. około godz. 15-tej - jest malutki ruch chociaż parę dni temu (również rano) zdarzyło mi się rano widzieć dwa skręcające w nią TIR-y i jestem ciekaw, czy wolno im tam wjeżdżać, bo znak zezwala na wjazd ciężarówkom do 16 ton... W późniejszych godzinach TIR-ów jest jeszcze więcej (tak jak ja mam okazję tam jeździć, czyli po 15-tej).

Jak patrzę teraz na mapę ze śladem GPS to myślę, że można łączyć zainteresowania sportowe z artystycznym zacięciem i stworzyć nową dziedzinę sztuki, czyli tzw. "rysunek śladem GPS" ;) Parę ciekawych bohomazów już widziałem na bikestats, kto wie, może kiedyś? :P

A teraz za oknem już leje... Po południu wg prognozy też ma być kiepsko - potężny wiatr. Cóż, trzeba jeździć wtedy, kiedy można! :)

Właśnie dlatego, że nie patrzę na Twoje wyniki, planuję tylko skromne 7000 km ;)
- 11:24 piątek, 16 października 2009 | linkuj
Wcale nie patrz na moje wyniki, bo to tylko świadczy o tym, że mam mnóstwo wolnego czasu a że od lat lubię jazdę na rowerze, więc widać to na liczniku. Jazda wczoraj i dziś to lekkie wariactwo, bo pogoda była wyjątkowo paskudna. Dziś zadziwił mnie sympatyczny chłopiec z Przęsocina, ktory z aparatem fotograficznym pojechał aż do Trzebieży. Też tam miałem w planie jazdę, by zobaczyć zalane ulice tej miejscowości ale gdy dojechałem do Głębokiego zrozumiałem, że walka z północnym wiatrem to dla mnie zbyt duża przeszkoda zwłaszcza, że z reguły w domu muszę być o 14.00 i pewno bym nie zdążył. A co do rowerów stacjonarnych, to dla mnie to nie jest rower.
- 16:53 czwartek, 15 października 2009 | linkuj
Bardzo mi się podoba to, że tak ładnie potrafisz się cieszyć detalami, czy też czymś na zapas. Te detale to np. te figury geometryczne uzyskane przy pomocy GPS'u a to drugie, to Litwa - tak trzymać, bo to oznaka młodego, nie wypalonego charakteru. jotwu - 12:22 środa, 14 października 2009 | linkuj