Bory Tucholskie 12

Środa, 12 sierpnia 2009 | dodano:13.08.2009 Kategoria 80 - 99 km, Bory Tucholskie 2009
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Trasa:

Koślinka - Legbąd - Woziwoda - Gołąbek - Nowy Sumin - Stary Sumin - Cekcyn (Ciekocin) - Dębowiec - Zielonka - Zdroje - Pruskie - Wierzchy - Tleń - Łążek - Łącki Piec - Śliwiczki - Śliwice - Rosochatka - Lubocień - Rzepiczna - Barłogi - Koślinka

Droga przez Jelenią Wyspę © meak

Kościół w Cekcynie © meak

Krajobraz z zieleniną ;) © meak

Kościół w Zdrojach koło Tlenia © meak

Kościół w Tleniu © meak

Most nad Wdą w Tleniu © meak

Właściciele agroturystyki, u których mieszkaliśmy mają Berneńskiego Psa Pasterskiego - sukę o imieniu Wianka. Jest niesmowicie przyjazna i niemal z każdym idzie na spacer. Zdaje się, że jak prawdziwy pies pasterski chce dopilnować, żeby wszyscy wrócili do domu... ;)

Wianka, czyli Berneński Pies Pasterski © meak

I wszystko co chciałem wiedzieć , dzięki .
- 08:26 środa, 7 października 2009 | linkuj
Niestety, nie zwracałem na to uwagi. Nie wszędzie zresztą ludzie praktykują takie ogłaszanie się na płotach - np. tam, gdzie ja byłem nie znalazłbyś nic. Zwykle wyszukuję agroturystykę przez internet - kiedy jadę, żeby siedzieć w jednym miejscu dłużej. Na wyprawkach śpię "na dziko" pod namiotem, najczęściej w lesie, noclegu pod dachem szukam wtedy tylko w razie jakiejś "wyższej" konieczności, ale nie zdarzyło mi się, żeby z tym były jakieś problemy przynajmniej na suwalszczyźnie i w pasie wschodnim. Oczywiście, nie ma wtedy mowy o grymaszeniu, wybór bywa mocno ograniczony ;)
- 07:13 środa, 7 października 2009 | linkuj
Kiedy krążyłeś po okolicy to były jaszcze jakieś inne kwatery i ogłoszenia typu " wolne pokoje " . Ja jak byłem w Łebie to robiłem zdjęcia w takich miejscach i jak znajomi się pytali np. o kwaterę nad morzem to wtedy proszę bardzo , oglądali sobie zdjęcia i wybierali , dzwonili .
- 06:56 środa, 7 października 2009 | linkuj
Miejsca zaklepaliśmy wcześniej - byliśmy tam też przed rokiem. Jeśli chodzi o kontakt, fotki itp. to tu jest stronka tego gospodarstwa
Stronka aktualizowana raczej nie jest, więc lepiej o wszystko się dokładnie dopytać włącznie z cenami, bo na stronce są teraz zaniżone (w tym roku za 3 osoby w pokoju z łazienką, prysznicem płaciliśmy 90 zł, czyli 30 zł od osoby).
- 14:13 wtorek, 6 października 2009 | linkuj
A jak wyszło z noclegiem w Koślince , wiedziałeś coś wcześniej czy przyjechaliście i znależliście na miejscu ?