Nad jez. Świdwie!

Niedziela, 22 marca 2009 | dodano:22.03.2009 Kategoria Okolice Szczecina
Pr. maks.:38.27Temperatura:4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcal Podjazdy:m Rower:Author Outset
Pobudka o 6:00, żeby wyjechać o 7:00 - potem ma podobno wiać, padać itp. Poza tym chciałem zobaczyć ostatni w tym sezonie konkurs skoków, który zaczynał się o 10:10 :) Zdążyłem wrócić przed południem, czyli o 10:00

Po południu była jeszcze mała rundka po mieście :)

Trasa: Szczecin - Głębokie - Pilchowo - Bartoszewo - Sławoszewo - Jutroszewo - Huta Gunicka - Węgornik - Jez. Świdwie - Węgornik - Tanowo - Pilchowo - Głębokie - Szczecin

Koło Głębokiego widziałem dużą grupę rowerzystów czekających na resztę - ja już wracałem, oni jeszcze nie zaczęli. Pewnie z takiego powodu raczej z żadną grupą nie będę jeździł :) Gdyby jeszcze takie wycieczki zaczynały się o 8:00, ale o 10?
Dla mnie najlepszy jest poranek, kiedy wszystko się budzi, a w lesie jest cisza. Do tego pierwsze poranne promienie słońca - dzisiaj tego oczywiście nie było, bo chmury :)

Ok, dzisiaj była zabawa w wygładzanie wody metodą "na Robina" :D , w czym wydatnie pomógł mi mini-statyw - naprawdę genialny drobiazg, dzięki któremu można robić zdjęcia jakie bez niego nie miałyby szans powodzenia.

Leśny strumień © meak

Leśny strumień 2 © meak

Puszcza Wkrzańska © meak

Pogoda dzisiaj była marna, więc standardowe ujęcie jeziora Świdwie :)

Jezioro Świdwie © meak

Wygładzanie "wody na robina" - świetnie Ci to wyszło, wiosna wszędzie już chyba zawitała i te kolorki, ja dziś w głowie miałem inny CEL. Pozdrawiam
robin
- 21:09 niedziela, 22 marca 2009 | linkuj
Fotki bardzo fajne, a mały statywik rzeczywiście się przydaje chodź mi nigdy nie chce się go wozić i ustawiam aparat na czym popadnie :]
Galen
- 20:12 niedziela, 22 marca 2009 | linkuj
Ja zdążyłem się uwinąć, kiedy jeszcze z pogodą nie było jeszcze tak źle - za to krótka popołudniowa przejażdżka była już w gorszych warunkach. Wilgotno i dość mocne podmuchy wiatru. A z tym wygładzaniem wody chodzi o dłuższy czas naświetlania jaki jest możliwy dzięki statywowi - dzięki temu woda nie jest zatrzymana w ułamku sekundy, bo naświetlanie trwało prawie całą sekundę przez to, że nastawiłem mały otwór przysłony a czułość ustawiłem na najniższą. Efekt jest w każdym razie taki, że woda się właśnie wygładza i czasem fajnie to wygląda :)
Kruczek rzeczywiście nie okazał się tak straszny, ale Małysz najwyraźniej potrzebował Lepistoe i mam nadzieję, że w przyszłym sezonie będzie jeszcze lepiej :)
- 15:56 niedziela, 22 marca 2009 | linkuj
Całkowicie podzielam Twoje uwagi na temat "spędów" wycieczkowych, podobnie jak wyższości porannych wycieczek (ja mogę sobie na to pozwolić, Ty pracujesz) nad po południowymi. Nie skarżysz się na pogodę a dziś było niezbyt "rowerowo". Zdjęcia tradycyjnie urocze, aczkolwiek nie bardzo wiem co z tym "wygładzaniem" wody. A co skoków narciarskich, to oglądam je wyłącznie poprzez Eurosport, ponieważ nie mogę słuchać ględzenia komentatorów TVP. Podziwiam Małysza i za wyniki, i za charakter. Kruczek chyba nie jest złym trenerem, skoro na koniec sezonu cała grupa zaczęła wyraźnie piąć się do góry. A co Twojej wycieczki, to szybko się z nią uwinąłeś - znam tę trasę, więc wiem jak różne są na niej rodzaje nawierzchni. Pozdrawiam.