Piesi won z drogi rowerowej!

Środa, 21 stycznia 2009 | dodano:21.01.2009
Pr. maks.:30.60Temperatura:-1.0 HRmax:154( 83%)HRavg128( 69%)
Kalorie: 547kcal Podjazdy:m Rower:Unibike Viper
Przed wyjazdem do pracy przeczytałem w sieci ostrzeżenia o śliskich drogach. Kiedy wyszedłem z rowerem przed blok okazało się, że nie jest tak źle. Do czasu... Do czasu kiedy wyjechałem po około 6 km na ul. Europejską i musiałem zatrzymać się przed światłami. Na drodze rowerowej z polbruku. Tragedia! ;) Nie wywróciłem się, ale od tej pory jechałem dużo wolniej i ostrożniej, a co jakiś czas wolałem sprawdzać jak wypada hamowanie. I wszystko byłoby w miarę dobrze, gdyby nie wyłaniający się nagle z mroku piesi - mam wrażenie, że spora część populacji miała dzisiaj myśli samobójcze albo chciała dokonać jakiegoś aktu autodestrukcji. Nie wiem tylko dlaczego chcieli, żeby wziął w tym udział ktoś inny. Próba przerzucenia winy? ;)

A za oknem w pracy mam teraz taki zamglony widoczek:

Dzięki za instrukcję, spróbuję skorzystać..
cigane
- 14:04 niedziela, 25 stycznia 2009 | linkuj
Podaj jakiś namiar na siebie lub napisz do mnie na gg w spr. CHDK! Dzięki
robin
- 23:28 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
Jeśli to komuś pomoże, tu jest "filmowa" instrukcja jak to zrobić ;)
- 19:40 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
Tobie też spodobała się poranna mgła, ja takie fotki zrobiłem pod lasem kiedy szadź była jeszcze na krzewach i drzewach . Z komentarzy wynika, że Twoje "batoniki" "smakują" bikerom - istotnie wygląda to elegancko. Dzięki, że wskazałeś mi sposób na tego rodzaju "produkcję" - może spróbuję.
- 18:54 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
Batoniki super :-) U mnie też będzie taka amplituda :-) Pozdrawiam
robin
- 12:26 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
@cigane
Musisz przede wszystkim ustawić "Własny szablon" bloga, a potem wkleić do niego w odpowiednie miejsce kody buttonów za poszczególne lata - można je wygenerować wchodząc do swojego profilu na bikestats, Wygenerowany dla każdego buttona kod wklejamy po kolei w szablon bloga dostępny również w profilu. W sekcji "Ustawienia bloga" poczytaj sobie instrukcję jak się ustawia własny szablon i jak go edytuje.
- 09:22 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
Hey...mam prośbę jak umieściłeś batony z poszczególnych lat na tej stronie ?
cigane
- 08:56 środa, 21 stycznia 2009 | linkuj
Istotnie topiący się lód jest wyjątkowo niebezpieczny, więc jeżdżę bardzo oszczędnie. Twoja uwaga co do moich zapisków jest o tyle prawdziwa, że mam odnotowane kilometry przejechane w całym roku, bez rozbicia na poszczególne wycieczki. Widzę jednak u Ciebie informacje na temat kolejnych pięciu lat ale są to dane dość szczegółowe - nie mam takich, aczkolwiek można je uśrednić. Dzięki i pozdrawiam.